Giesinger 13° Märzen

Giesinger 13° Märzen

Märzen se vaří jako festivalové pivo podle staré receptury. Spousta tmavého sladu mu dodává neuvěřitelně plnou a silnou chuť. Vůni charakterizuje jemný toastový slad s oříškovou příchutí, pomerančová kůra a jemná trpká chmelovost. První doušek přináší očekávanou chuť březňáku s praženou sladovou chutí a jemnou karamelovou sladkostí a obilností. Slušný zástupce tohoto pivního stylu. Více

Parametry
Objem 0,5 L
Obsah alkoholu 5,7 %
Stupňovitost 13°
Výrobce Giesinger
Použité chmely N/A
Kód 2711
Skladem > 50 ks Prodejna Praha 10 ks
Prodejna Brno 10 ks
Cena s DPH: 65 Kč Cena za litr: 130 Kč

Záloha láhev 0,5 l: 3 Kč

ks

Märzen se vaří jako festivalové pivo podle staré receptury. Spousta tmavého sladu mu dodává neuvěřitelně plnou a silnou chuť. Vůni charakterizuje jemný toastový slad s oříškovou příchutí, pomerančová kůra a jemná trpká chmelovost. První doušek přináší očekávanou chuť březňáku s praženou sladovou chutí a jemnou karamelovou sladkostí a obilností. Slušný zástupce tohoto pivního stylu. Více

Parametry
Objem 0,5 L
Obsah alkoholu 5,7 %
Stupňovitost 13°
Výrobce Giesinger
Použité chmely N/A
Kód 2711

Složení:
voda, ječný slad, chmelové produkty

O pivovaru: 
Od svého založení v roce 2006 si Giesinger Bräu získal pověst vynikajícího řemeslného piva, které spojuje velkou tradici bavorského vaření piva s inovativními přístupy. Pod vedením zakladatele Steffena Marxe si Giesinger v průběhu let získal oblibu díky pivům, jako je Erhellung (bavorský pils), řadě řemeslných piv a různým luxusním pivům, jako je Sternhagel. Vizionář Marx je přesvědčen, že jeho poselství je správné. Již deset let stojí v čele působivého pivovarnického projektu, který začal v malé garáži v Untergiesingu. Ještě v roce 2016 vařili ve 30 hl varně s výstavem 11 000 hektolitrů piva ročně a měli jedenáct zaměstnanců. Teď je jedním z nejvýraznějších hráčů na současné mnichovské pivní scéně. Provozuje velký pivovar za 20 mil. eur na severním okraji Mnichova a ročně vyrobí přibližně 40 000 hl piva. Velká část investice pivovaru pochází z crowdfundingu. 9 000 drobných investorů přispělo částkou 10 mil. eur, aby pomohli zaplatit nový pivovar. Giesiner Bräu se tak stal největším projektem crowdfundingu v Německu v oblasti potravin a nápojů.

Giesinger je také jedním ze sedmi pivovarů, kterým je povoleno vyrábět pivo s označením Münchner Hell. Bude jednou mít i svůj vlastní stan na Wiesn?

Alternativní produkty6