Raks Matcha Ananas

Raks Matcha Ananas

Trendy limonáda, která spojuje chuť ananasu s energy účinkem matchy. Lehký energetický nápoj, který je zdravější alternativou běžných energetických nápojů. Tato kombinace je ideální volbou pro ty, kteří hledají zdravý způsob, jak si doplnit energii během dne. Limonáda je vyrobena bez chemie, konzervantů a umělých sladidel, s minimálním obsahem cukru, a je tak ideální alternativou pro podzimní dny, která povzbudí tělo i mysl. Více

Parametry
Objem 0,5 L
Výrobce Raks
Kód 2478
Skladem > 20 ks
🚚 Dodání na adresu Prodejna Praha 8 ks
Prodejna Brno 10 ks
Cena s DPH: 59 Kč Cena za litr: 118 Kč
ks

Trendy limonáda, která spojuje chuť ananasu s energy účinkem matchy. Lehký energetický nápoj, který je zdravější alternativou běžných energetických nápojů. Tato kombinace je ideální volbou pro ty, kteří hledají zdravý způsob, jak si doplnit energii během dne. Limonáda je vyrobena bez chemie, konzervantů a umělých sladidel, s minimálním obsahem cukru, a je tak ideální alternativou pro podzimní dny, která povzbudí tělo i mysl. Více

Parametry
Objem 0,5 L
Výrobce Raks
Kód 2478

Složení:
upravená voda, sirup (třtinový cukr, voda, koncentrovaná ananasová šťáva 35%, zelený čaj matcha 3%, koncentrovaná citronová šťáva 13%, přírodní aroma, citrusová vláknina), kyselia citronová, přírodní sladidlo, vitamin C - kyslina abskorbová, CO2

Nutriční hodnoty výrobku na 100 ml:

Energetická hodnota: 166 kJ/40 Kcal
Tuky: 0 g
z toho nasycené mastné kyseliny 0 g
Sacharidy:  6,3 g
z toho cukry 6 g
Bílkoviny: 0,1 g
Sůl: 0 g

O výrobci:
Firma Raks je od roku 2018 rodinným minipivovarem, který se rychle rozvíjí a specializuje na klasická spodně kvašená piva ležáckého typu vařená craftovou myšlenkou. Rozšířit svoje portfolio o craftové limonády byl náhodný nápad s tím, že v České republice není kvalitních plechovkových limonád mnoho. Limonády se od začátku dělají přímo v provozovně pivovaru. Využívá se velký podíl ruční práce, díky čemuž se v celém procesu výroby neustále kontroluje kvalita a chuť. Svými výraznými chutěmi osloví i dětskou část populace.

Alternativní produkty6